Thursday, July 28, 2011

hye abang Ali seth tan :P euuuuuuuuwwww!

assalammualaikum :P

hidup sy dikelilingi oleh para retis dikalangan kawan sendiri.eceh!retis la sangat.HAHA.sendiri nak jadi retis, memang berzaman la.silap-silap kalau sy jadi retis, menangis semua retis-retis yg ada  sekarang ne, sbb sy memalukan dunia hiburan.HAHA.

so kali ne cite pasal Ali Tahir lak.euuuuw!Ali Tahir bagai.haha.ye!ye!ye!die ada bakat semula jadi.mengaji Al-Quran semestinya.mengajar budak-budak mengaji pon ade jugak.sekarang ne pulak jadi penyanyi pulakkkkk :P pape pon gud luck my friends!bukan senang nak sampai mcm sekarang ne.duit ko pon da byk melabur kan.HAHA.nasib ko la!hanya kerana hobi menyanyi kan :)





nanti kalau da meletop boom boom jangan lupa diri :) ingat kawan-kawan, mak bapak dan orang tersayang.HAHA.jangan ingat duniawi je.ehem!open table tu perlu la kan.haha.


assalammualaikum :P

7 comments:

Laila Majid said...

eyh ni ke yang masuk wanita hari ini haritu ?

CikHanis said...

eh!ade ke?haha.

Fariza Othman said...

retis dah ooo~!

Nur Eyda said...

owh my ABG ALI!...makesure adik2 mu neh jgn dilupakan bila udah popular...hik3.....

CikHanis said...

akak.masing2 nk jd retis kan.haha

nok-adikmu bagai!

Plankton Seksii said...

peh ingat shah jaszle tadi! huhu

CikHanis said...

shah jaszle sgt!hazelnut ade la.HAHA