Thursday, July 28, 2011

sy tak minat pink.tapi sy suka barang PINK :p

assalammualaikum :)


manusia ne tak pernah cukup kan.dah ada, nak yg lain pulak.sy manusia, so mesti la ada nafsu yg sama "TAK PERNAH CUKUP". sempena birthday sy yg semakin hampir ne iaitu yg menunjukkan sy baru je berumur 13 tahun  pada tahun 2011, sy mahu kan ikan selar ini.ikan selar mana?meh sini sy tunjuk.






ini la IKAN SELAR aka DSLR yg sy maksud kan.gojes ok!coooool gituuu :)
CREDIT TO atok GOOGLE.
CREDIT TO photographyblog.

ada ke manusia yg TER simpati kat sy nak bg ikan selar ne.sy tak nak lebih.nak yg ini je.tak elok mebazir.HAHA.tapi kalau boleh sy tak nak la bela sendiri ikan selar ne.sy nak orang lain bela.kalau sy bela sendiri, mesti muka sy tak banyak dlm camera tu.HAHAHA :p niat paling murni.

jika ada yg bersimpati, silakan untuk hubingi sy secepat mungkin.HAHA.

assalammualaikum :P

6 comments:

normala_ali said...

canteknya.. (^_^)

DAYANG. said...

nak pink jugak! comel gile laa..

CikHanis said...

normala & dayang :mmg comel ne.gerammmm!

kaizen said...

nk kaler brown semart...

latest entry Spontaneous Thursday : Niat & Urban-or-Disaster

Muhammad Afiq Abdul Rashid said...

habislah alep . . .

CikHanis said...

afiq-nape lak ngn alep?hahaha