Thursday, November 3, 2011

need therapy! =.=

assalammualaikum :)

seperti biasa.bila final menjelang je, kami dah start merapu, meroyan dan seangkatan dgnnya =.='.tapi kali ne lagi stress.smpi klimaks stress tu, otak jammed!yes!its jammed!conclusion?sleep tight at 'surau' Lot Merah Jambu (studio 08).

kalau sampai ke tahap ne, mmg tak boleh buat apa.kene redha je :( even tengah eksaited nak buat keje.eksaited tengok kawan-kawan buat keje.haih=.=

NO HOLIDAY!NO WEEKEND!

Tiada istilah cuti.keje sentiasa jalan.sedihnya!tapi kene kuat.utk kali TERAKHIR!

tapi, tak boleh berterusan dgn cara ini.perlu THERAPY!therapy ape?jumpa orang tersayang :)ok.senyum balik.jumpa parents, jumpa adek beradek(mcm ramai =.=), jumpa incik betterhalf & jumpa kawan-kawan.ITU PERLU!

Ya Allah!kuatkan hati kami, tabahkan hati kami, lindungi kami dari putus asa, permudahkan kerja kami, kurniakan kesihatan yg baik kpd kami agar kami dapat mengakhiri pengajian dengan SENYUMAN :)
amin.

assalammualaikum :)

4 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

ngantuk arrr......................................

YOUsoF said...

Aminnn.. ;)



Terapi Usop adalah bermain dengan anak² buah, serius stress boleh berkurang..

CikHanis said...

xde ank buah.ada ank tekak je.hehe

Minah Blur said...

ngah pekse? good luck! heee~