Thursday, July 14, 2011

Ya Allah.besarnya dugaan-Mu ke atas mereka sekeluarga :(

assalammualaikum :)
pagi tadi sy dikejutkan dgn berita kemalangan langgar lari terhadap mereka sekeluarga.sy tidak rapat dgn mereka, tapi memang selalu nampak beca mereka sekitar bandar Batu Pahat ne.Salah seorang dari mereka kecik-kecik lagi dah bekerja dekat uptown Batu Pahat untuk membantu keluarga.kesian sangat :(. Mengikut kata orang ramai, mereka dalam perjalanan ke sekolah ketika kejadian berlaku.Ayah mereka meninggal dunia, adik perempuan patah tengkuk dan adik yg lain mengalami kecederaan ringan.Si Abang yg sy kenali menaiki basikal lain ketika kejadian.syukur!die yg selalu membantu keluarga.baru darjah 5 tak silap sy.

KEPADA SI PELANGGAR LARI!BERTAUBATLAH.TAK BAIK KORANG BUAT MACAM TU.SESUNGGUHNYA ALLAH LIHAT APA YANG KORANG BUAT!


ini lah keadaan beca yg mereka naiki pagi tadi.sedihnye :( SUMBER : kak Zarina

Salam takziah untuk family Syed Mohd Ali bin Syed Agil sekeluarga.semoga dikuatkan iman dan tabah menerima ketentuan Allah.ALFATIHAH!

9 comments:

...Minah BluR... said...

Takziah buat keluarga arwah... Kesiannye.. memang org yg langgar tu x bertanggungjwb!

CikHanis said...

kesian kan.sedih je.ayah ckp mmg family dorg susah.beca da hancur macam mne nk carik kotak lagi.sinnye :(

Plankton Seksii said...

illanillah..
selalu nampak dia lalu depan lorong rumah aku tu,, ya allah kesian nyaaa

CikHanis said...

huuu.sangat kesian :(

Fariza Othman said...

sian die. tol ke Anis. xbaik si pelanggar lari tu.

p/s dia bole lebas balasan di dunia tapi tidak di akhirat nnt.

takziah kepada keluarga arwah.

CikHanis said...

huuu.betol kak.owg bp ne mmg kenal dorg.huuu.dorg selalu cari kotak kt area bp ne.sian kan .

Marya Hana said...

ya allah kesiannya.. manusia sekarang kenape makin kejam nii.. x aman lah hdop die buat kat org mcm tu..

takziah buat keluarga arwah.

CikHanis said...

huuu.xtau la.dorg rse langgar org tu small matter kot.

^_^sh3ra^_^ said...

takziah buat keluarga ...

kesian nya mereka....siapa langgar 2 memang x bertanggungjawap...
semoga ada yg membantu keluarga mereka..


http://ceritashera.blogspot.com/2011/07/siapa-minat-barangan-bundlesemua-barnag.html