Thursday, June 9, 2011

semakin hari semakin gerun!

assalammualaikum :)
saya TAKUT!
TAKUT nak tengok result exam.
TAKUT nak tau apa yg sy dapat.
TAKUT nak bagitau result yg sy dapat kat mama ayah.
TAKUT pointer jatuh!

TAKUT nak hadapi RESULT!

*saya harap, saya dapat result yang sangat menggembirakan hati mama ayah!

kawan-kawan, pls pray for me :)


picture source : uncle google :)

2 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

saya takot nk nikah sbb saya blom brsedia... tapi kak fariza dh sedia! hahahaha.. kalau ko dpt Dean Lst, aku pecahkan cermin sisi keta ko sblh kanan ok TQ >_< neves nk pg pecahkn nih....

CikHanis said...

hek ele.ko doa la ak dpt dean list.nanti ko dpt habuan.ehem!lu tunggu :)tapiiiiiiiiiiiii ak mcm down sikit la practical ne.macam jauh je nak dpt DL tu.haih=.=