Monday, May 2, 2011

entry merepek :)

assalammualaikum.hye!diz weekend besh gila.jumpe org tersayang.ayah mama adek2 incik betterhalf nenek makcik segala sy jumpe.^.^.nenek suda ghindu sama family kami.suda lame xbalik kampung :(.muke die sgt excited bila nampak kete ktowg.hehe.macam-macam makanan yg ada kat umah tu die keluarkan.menyambut kedatangan kami kot.seb baek xde red carpet segala.HAHA.cucu die y xtau malu ne mintak macam-macam kat die.hee.nasib la dapat cucu cenggini.tapi sy dtg jap je coz mau g ngedate ngn incik betterhalf.muka die hampa gila bila sy ckp sy xtido kampung.T.T.sorry nek!

ok.cerita semalam suda setel.cerita hari ne plak.^.^.semua org dalam umh ne g kebun ayah dekat muar td.g bersihkan ape yg patot kot.tanam sawit segala.sy pon xtau :) tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sy je membuta xhengat kat umh.hehe.dorg balik, baru sy bangun.gile teruk!^.^.mama siap jerit suruh bangun.fine!

bila semua kat umah, riuh rendah la umh ne.masing-masing nak bercakap.da penat bebel, mandi-mandi then siap-siap nak wt aktiviti masing-masing.mama n ayah g kenduri kawen.sy g dating.adek pompuan pon date gak.adek laki jadi anak dara jap.dok umah.jaga umh.HAHA.


td g tengok THOR ngn incik betterhalf.layankan jela org tersayang tu.kang majuk lak.hee.ok la.selalunye cite-cite cenggini memang sy lah org 1st surrender.TIDUR lebih baek.hehe.tapi hari ne paksa mata bukak seluas-luasnye utk tengok cite Thor tu sampai abes.tapi ending die macam xbesh sgt la.agak tergantung kot.kisah manusia biasa hilang macam tu je :(.tapi xtau la org lain kan.tengok muka dorg cam puas ati je.puas la kot tengok cite tu.paling baek kot.hehe.afta muvie trus pusing satu mall then lepak dataran penggaram BP.cuci mata then balik.cuti 4 bulan, mesti buat benda yg sama macam hari ne.HAHA.

TAPI!ada benda pelik berlaku diz weekend.satu pix pon xsnap.macam xcaye lak.selalunya kua g mane-mane mesti gatai nak snap pix.dok gedik-gedik dpn lensa tu.xtau la nape xsnap satu pix pon diz weekend.tetibe cam sedey lak.semua tu kenangan kot :( ouh ok.suda sgt larut malam.perlu rehat.sok kene drive sendiri.johor-shah alam.SEORANG DIRI!macam xcaye :(tapi gigih kan diri sendiri.ok.bye!assalammualaikum.

notakakikuini:tiada pic.tiada snap pape.macam pelik lak.

4 comments:

hairie said...

hahaa>> THOOORRRRRRRR...bestnye family awak... n hujung minggu awak pn best...weeeee

CikHanis said...

ah!mengade la!

misz molecule said...

apa ni sy ktinggln zmn psl ctew THOR tu..


atut kwn2 asyk duk sbut thor2.huh

CikHanis said...

hehe.g la tengok!