Wednesday, April 6, 2011

wah!teruja NAK hupdate entry.tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii _ _ _ _ _ sila isi tempat kosong.sekian^.^

assalammualaikum.pe kabo?sehat walafiat?heh!sorry lah tajuk entry nak over kan.hehe.ok.banyak sangat contest menunggu.begini lah perangai jika buhsan tahap dewa dewi sekalian alam.*padahal repot practical langsung xpandang ne.haih =.= sume benda nak masuk.hehe.tp ikot pada mood jugak.kalau ghajin, ghajin lah.kalau malas, malaslah.^.^.btw ne just entry ringkas sahaja.banyak cite dah hampir basi.terperap je kat draft.malas sangat!simpan jela wat pekasam.ne pon curik-curik masa.padahal tgh wat keje.release tension la kot!hehe.ok lah bye!b4 tu nak nasihat sikit.sekarang ne macam penyakit keluar.sila jaga kesihatan.sakit hati pon, kire sakit la tu.ok bye lagi sekali! *hug & kisses


nak jugak tepek muke terbako saya!tension tol.merah segala.macam udang kene bako.haih =.=.sebenarnye kami 3 orang saling scandal-scandalan.HAHA

4 comments:

lady_luvMe said...

hey sys , entry banyak terperukk cam saya la :D ..
hii 5 patt !! ngee .. btw , sys COMEL kod . :)

Cik Puan Bunga said...

Hanis lawa sangat! :)

hairie said...

tibe2 aku rase suke n truje tgk gmbo beso2 ni..hehehehehehhe....terase nk wt kt blog nsndiri...hehehe

CikHanis said...

LLM-hey!malas lah nk membebel merepek meraban kat entry.sbb tu simpan je.hehe

CPB-wah!teruja bile kakak bunga kumen.hee.sy silent reader blog kamu.erk!kantoikan pulak.hee

kery-hishhhhhhhhhhh!g la buatttttt